loading...
آکادمی آموزش دفاع شخصی رزم طوس مشهد
Iron Razm بازدید : 525 نظرات (0)

اصغر کار آزاد مفرد در سال ۱۳۲۹ در یکی از محلات جنوب شهر تهران متولد شد.از سال ۱۳۴۴ به ورزشهای رزمی رو آورد و دوره های ار ورزش کشتی آزاد،بوکس،کشتی کج،وجوجیتسو را گذراند.درسال ۱۳۵۰ به تمرین جودو در باشگاه کارگری شهید معتمدی مشغول گردید از سال ۱۳۵۱ اقدام به تمرین کاراته زیر نظر استاد ماشین چیان در باشگاه ورزشی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران مشغول شد.

در سال ۱۳۵۳ به آموزش جودو در باشگاه ورزشی کاووس و باشگاه ورزشی نیرو اهتمام ورزید سپس در سال ۱۳۵۳ در دانشگاه پلیس به تمرینات جودو ادامه داد و در همین سال مسئولیت ورزش و آموزش دفاع شخصی پرسنل شهرداری منطقه ۶ تهران به ایشان واگذار گردید.

در سال ۱۳۵۳ در کنار فعالیت در رشته جودو به فراگیری آی کی دو به طور خصوصی زیر نظر مربیان جودو ژاپنی که در آی کی دو هم دارای دان بودن و همچنین استاد ماسودا پرداخت و مدت کمی نیز زیر نظر موری ترواوئشیبا که در سال ۱۳۵۶ در تهران جهت معرفی و آموزش حضور داشت .آموزش دید وی فنون آی کی دو را تا دان ۵ فراگرفت(لازم به ذکر است ایشان به آی کی دو وتعداری از فنون آن از سال ۱۳۴۶ آشنائی داشت) و در سبک های آی کی دو - آی کی کای -یوشین کای.تومیکی ریو - شین شین تویستو-کیجوت سوکای -و همچنین جوجیتسو . بو جیتسو مهارت دارد.

بعد از تاسیس فدارسیون جودو به عنوان یکی از مربیان فدراسیون جودو انتخاب و در اولین مسابقات جودو قهرمانی کشور شاگردانش درخشش خوبی داشتند در سال ۱۳۵۵ در شهر کرد تعدادی از فنون آی کی دو را در دفینال مسابقات جودو به اتفاق استاد یونه دا در حضور مسئولین لشگری و کشوری استان اصفهان به نمایش گذارد که سخت مورد توجه حاضرین قرار گرفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سالن شهید افراسیابی و سالن شهدای هفت تیر و همچنین در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی سراسری بسیج مستضعفین که در سال ۱۳۶۵ در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به اتفاق شاگردان جودوی خود به اجرا گذاشت در سال ۱۳۵۹ در یک دوره سه ماهه فشرده فنون دفاع شخصی جودو و تعدادی از فنون آی کی دو را به پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در باشگاه ورزشی سازمان فوق آموزش داد.

* سال ۱۳۶۰ بعنوان مربی دفاع شخصی و مسئول تربیت بدنی بسیج مستضعفین ناحیه ۸ منطقه ۶ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت داشت و در سال ۱۳۶۱ بنا به پیشنهاد منطقه ۶ سپاه طی حکمی از طرف مدیر کل امور ورزشی و تفریحات سالم وزارت کار مسئولیت ورزشهای رزمی نهاد فوق در استادیوم ورزشی شهید معتمدی به او واگذار گردید.

*در سالهای ۱۳۶۲ و ۱۳۶۱ در مساجد مهدیه .بقیه ا.. . باب الحق . چهارده معصوم .خندق آبادی فنونی آی کی دو را به بسیجیان نواحی مختلف سپاه پاسداران تدریس نمود. وی مدتی مسئولیت روابط عمومی فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران را بعهده داشت.در طول سالهای آموزش جودو به طور غیر مستمر به آموزش بعضی از فنون آی کی دو به شاگردان خود و تعدادی از استادان کاراته.جودو.تکواندو.کونک فو .پرداخت.

* در سال ۱۳۶۵ بعنوان مربی آی کی دو رسما تحت پوشش فدراسیون جودو قرار گرفت.

*در سالهای ۱۳۶۵ و ۱۳۶۴ طی چند دور کوتاه مدت.فنون از هنر روزی آی کی دو را به پرسنل رسمی ستاد بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پادگان حضرت امام علی (ع) آموزش داد.

*در سال ۱۳۶۹ به سمت مسئول امور ورزشی و مربی آی کی دو شهرداری منطقه ۱۵ تهران منسوب شد.

*سال ۱۳۷۰ بعنوان سر مربی تیم جودوی نیروی دریائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شد.

* در سال ۱۳۷۰ مجددا با موافقت فدراسیون جودو تدریس آی کی دو را به طور مستمر در باشگاه شهید بهشتی شروع نمود.

*در سال ۱۳۷۱ طی نمایشی آی کی دو را در شهر اردبیل به مردم آنجا شناساند.لازم به ذکر است که چندین بار در طول این سالها نمایشاتی از آی کی دو که بوسیله ایشان اجرا شده در شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی پخش گردهد است.

* در دی ماه سال ۱۳۷۲ طی مصاحبه ای با مجله رزمی تخصصی رزم آور در شماره دوم آن چاپ شده است آی کی دو را به خوانندگان معرفی نمود..

با کمال مسرت به اطلاع ورزشکاران و ورزش دوستان می رساند که ایشان بعد از ۳۰ سال تمرین و آموزش و کاوش و مطالعه در هنرهای رزمی -فنون آی کی دو - جودو - کاراته - جوجیتسو -بوجیتسو را در سطح وسیعی ادغم نموده و یکی از بهترین و موثرین ورزشهای رزمی جهان را با نام(آی کی جوکادو) ابداع نموده است .که انشاءا.. بزودی در معرض نمایش و قضاوت عموم قرار خواهد گرفت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Welcome to your Site
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 5,221
  • بازدید کلی : 65,933
  • کدهای اختصاصی